Because I have loved life, I shall have no sorrow to die - Amelia Burr

tiistai 10. heinäkuuta 2012

Turhautumista

vielä on kesälomaa noin pari päivää jäljellä ja oon kyllä turhautunu tän vuoden kesään -.- ei oo paljon lämmintä ilmaa ja aurinkoisia päiviä mun lomalle suotu, vaikka yli kk oon sitä päässy viettämään. oon kai sitte onnistunu aina matkustamaan juuri niinä kauniina päivinä. eikä sillä, että sade haittais, mut kuitenki alan kyllästyy koleaan ilmaan ja asuntoa on jo tarpeeksi siivoiltu näiden päivien edestä.


mutta joo, asuntomessuille olis tarkotus mennä töihin. en oo ennen niissä edes käyny, joten kokonaan uusi kokemus mulle tästä (: eniten harmaita hiuksia tuottaa kuitenkin vapaapäivät, joita tietenki aina toivoo enemmän kuin niitä saa. oon tietenki ihan tyytyväinen, että on töitä ja kaikkea, mutta kissanäyttelystressi iskee kohta, ku oma maine coon vaavi menee ensi kertaa omalla panostuksella näytille :o mitäköhä tuomaritki sanoo siitä vipeltäjästä, joka välillä tuntuu toimivan pelkästään AD/HD vaihteella ;o nätti on ku mikä, mut kertoo kyllä, jos jokin on huonosti ja yleensä kovalla äänellä -.- huhhuh.... jänskättää jo nyt, ku pitää alkaa ostella kaikkea tarvittavaa ja tietenkää ei olis ylimäärästä -.-

Cherry's Mighty Minikitten aka Weeny.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti