Because I have loved life, I shall have no sorrow to die - Amelia Burr

keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Asuntomessuhuumaa

Huomenna onki sitte tutustuminen edessä taloihin (: Pohjapiirrustusten avulla oonki jo hahmottanu taloista melko paljon ja oon sitä mieltä et ne on hienoja, vaikka ei ookkaa vielä niitä livenä nähny. Jännittää kyl iha vietävästi, koska en oo ennen sen tyyppisessä työssä ollu, vaik asiakaspalvelussa oon toiminu jo hyvän aikaa. Stressi vaa iskee päälle ja en varmaankaa saa ens yönä nukuttua yhtää :/ (syynä ei toki oo ne kauhuleffat, mitä meinaan kattoo xD

Toinen juttu on taas aika -.- aamulla ei ehdi menemää Ekulla ratsastaa ja iltapäiväl (tai no illal, miten sen nyt ottaa) saa mennä kauheella kiireellä sitte tallille, et ehtii melko hyvissä ajoin kotii nukkumaa :DD uskon, et se on ajoittain hektistä ja tuun olee väsyny, mut kerra ollaa vaa nuoria ! (:



Tänää muute käytii ostaa Weenylle kankaita et saa tehtyy sinne näyttelyihin verhot :DD Seiniks tulee vaaleensinistä bageerakuvioo (tyttökissalle) ja pohjalle tulee hiirenharmaata fleeceä pehmittämää alustaa (: eikä ollu ees "kallis" -.- meinas kyl monta ärräpäätä lentää, ku niihi meni se 36 € ja halvemmalla olis oikeestaa voinu saada jo valmiit sitte tilattuu -.- huhhuh! Kyl osataa pyytää ihan oikeet hinnat -.- ja oon sitäpaitsi erittäin epälahjakas ompelija, mut onneks mun ei tarviikkaa niitä itte tehä xD oon reilu, häivyn itte Tampereelle, ku muut saa sitte Nurmijärven alueella ne verhot mulle sitte tehä :DD Mut kyl niist hyvä tulee, sen tiiän (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti